Halelujah it's Friday!

God morgon alla glada!
Idag har jag verkligen vaknat upp på rätt sida, solen lyser ute och jag blir bara så jävla glad & väldigt sugen på att bara ut och göra massa mysiga saker idag. Mitt hår har dock INTE vaknat upp på rätt sida, jag gjorde lite snurror med håret igår kväll i hopp om att få ett snyggt lagom vågigt hår, vaknade istället upp med det här!

Världens jävla könsburr!
Så det blir till att fixa någon snygg uppsatt frissa idag :P

Idag vet jag inte riktigt vad jag sak göra, funderar på att åka ner med bussen om ett tag och sola lite, träffa någon vän, jag vill helt enkelt utnyttja vädret!
Ikväll ska iallafall jag och Johanna till Annie, alltid lika trevligt <3

Jag hör av mig senare idag, ha det bra! <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _