=)

Goddagens!
Sitter här hemma hos snygga Johanna och tar en paus från skolan, har käkat lite och druckit kaffe. Ska tillbaka till skolan sen och ha en lektion, sen tror jag bestämt vi tar ett litet äventyr bort till Annie :)
Imorgon ska jag har nationellt prov i Engelska B, hoppas det går bra, önska mig lycka till.
Förövrigt längtar jag jätte mycket till fredag då jag och mor min ska in till Göteborg över dagen och ha det trevligt.

Bjuder på en riktigt snygg bild på Johanna när hon var gravid med Emil.
Kram så länge <3



Postat av: Josse

Vad fin hon var/är! Häftig bild med magen ju :D

2010-04-28 @ 12:33:37
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

jaha, det blev nog perfa :)

tack så mycket, jag blev själv ganska nöjd med den faktiskt eller rättare sagt för en gångs skull XD

2010-04-28 @ 19:55:58
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: fanny

Fy fan! DÖDA MIG JAG ÄR BLIND!! Trodde de va pauline haha

2010-04-30 @ 14:01:32



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _