Afternoon

Tjenixen!
Har precis kommit hem efter att ha åkt och lämnat Josse & Mathias med barn hemma hos sig + att jag laddat på mitt busskort. Vi åt en jätte god fiskgratäng med kokt potatis och sallad till här idag, min mamma kan laga mat hon! Sen kollade vi på lite TV, jag satte på shrek åt Vincent på mitt rum och han somnade hihi, Vanessa somnade också, på mamma.


nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hade varit trevligt att umgås med någon vän, men jag bor ju inte så nära Annie m.f t.ex... Jag roade mig att ta kort på mina nya jeansleggins och nya blusen, om någon nu skulle vara nyfiken haha








jaja, jag slänger väl på någon film här eller något så får vi se om tiden går.
Kram



Postat av: Annie

Satan vad söt Vanessa är och satan vad dumt att du inte har körkort för då hade jag TVINGAT dig att köra hit nu på momangen!!!

2010-04-05 @ 18:08:24
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad söta bilder! Dina kläder var riktigt snygga, är avis! ;) Det var trevligt idag! :)

2010-04-05 @ 18:12:57
URL: http://josefinz.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _