1 April

Hej!
1 april har inte varit någon vidare speciell dag för mig, jag har inte blivit lurad och har bara lurat en person, och det var Susanne imorse, lagom kul hehe.
Har varit på ett par lektioner, sen åkte jag hem till syrran och pluggade lite för att sedan åka tillbaka till skolan för att göra ett prov, krångligt...
Nu har jag iallafall kommit hem efter att ha gjort lite ärenden med min mor. Jag ska på afrodans om någon timme, så nu kör vi!


Imorgon åker vi här till morfar i Västervik över helgen, ska bli gott och komma iväg lite.
Sen har jag LOOOOOOV!
bara att säga till så hittar vi på massor med skoj, eller?

Puss & kram






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _