Tidsfördriv. . .

Idag har jag jobbat, det var rätt hektiskt och jag jobbade fram till halv fyra och stängde idag, suck. Gick från Örby till Kinna och tog sedan en buss hem, skönt med en rask promenad i det  härliga vädret.
Hoppas ni haft en bra Tisdag!

Här är lite tråkigt tidsfördriv och samtidigt lite info om mig :

1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa, såklart.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Absolut
4. När hade du sex senast? Förra veckan
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Mmhmm
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nja, kanske.
10. Haft sex på fyllan? Yes
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande?ja
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
15. Varit på en blind date? Nej, inget minne utav det iallafall :P
16. Varit otrogen? Ja :(
17. Ångrade du dig? SOM FAN ATT JAG GJORDE!
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 9 månader
19. Har du någonsin varit kär? Ja.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Yes det är jag nog säker på

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Jens
2. Sov med dig i samma säng? Jens
3. Du delade ett riktigt skratt med? Fanney
4. Du gick på bio med? Mitt ex
6. Du gick på stan med? Mamma
7. Delade en pizza med dig? Jens
8. Du ringde? Mamma
9. Skickade ett sms till dig? Fanney
10. Du kramade? Jens
11. Gjorde dig lite besviken? ---
12. Gjorde dig mycket besviken? ---
13. Du skrev med på msn? Fanney
14. Du snackade skit om? Håller inte på med sånt så ofta faktiskt
15. Du åkte bil med? Mamma
16. Gav dig en komplimang? Annie
17. Du kollade på film med? Jens
18. Du åt med på resturang? mamma
19. Betalade något åt dig? Fanney
20. Grät inför dig? Fanney?

DIVERSE
1. Favoritfärg? brunt och såna jordnära färger
2. Mobiltelefon? Nån sony ericsson Walkman,svart.
3. Skola och program? jag gick Handels på Kunskapenshus i Mark
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? Göta kanal 2
6. Senaste låten du lyssnade på? Någon af ugglas låt på Radio just nu :S
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Okej, ah jag är bakis fortfarande :( Kan höras imorgon"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 15 
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vet inte
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Det är nog en del
11. Vad åt du till middag igår? Potatismos och veg korv
12. Har du duschat idag? Nej, det blir ikväll.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "mmh, hej"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "vi ses sen då!"
15. Har du skolkat någongång? ja
16. Är du en svartsjuk person? Ibland



Postat av: Anonym

haha nej jag snyfta lite när jag var ensam i framsätet av amulansen haha

2009-09-15 @ 21:24:24
Postat av: Annie

Fanney är söt :)

2009-09-18 @ 22:25:59
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Jasså, är det de.. Har du säkert sagt till mig men det har jag glömt :P Mitt vanliga minne vettö :P

2009-09-22 @ 16:59:30
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahahahahahaha, jag ÄLSKAR det!!!! Jag brukar spola tillbaka flera ggr om och skratta som en tok :D

2009-09-22 @ 17:00:25
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Japp, det är bingo lotto.. Det brukar vara på söndagar men nu till helgen är det på lördag av någon anledning.. Det hade ju inte suttit fel med 19 miljoner liksom :P

2009-09-22 @ 17:02:49
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _