Städmani?

Jo nu är jag hemma från jobbet, har varit det ett tag men ändå. När jag kom hem fick jag stor städmani :O började plocka i disken, fram med starka medel och spraya och torka diskbänken, tvätta toaletten & skrubba dess golv, städa lite i rummet och diverse andra rum. skönt, jag älskar verkligen lukten RENT! någon annan som gör det?
Måste också tala om att jag älskar lukten av grönsåpa, jag förstår inte, men det är något med just den lukten hihi ^^,


Igår talade jag lite med Fanney, hon berättade att hon planerat att komma hem ett tag från och med nästa vecka. Då blev jag lycklig! Så nästa helg blir det antagligen hon jag + en flaska vitt <3

Nu kommer snart älsklingen till mig, får se om jag skriver nåt ikväll. HA en fortsatt bra dag annars!
Pussellipuss/Pauline <3



Postat av: carina

Helloj Pauline jag älskar oxå den lukten och står gärna tillbaka för grön såpa..... ha det gott

kram

//Carina

2009-09-03 @ 18:34:25
URL: http://metrobloggen.se/smilecara



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _