Söndagar kan faktiskt vara mysiga

Ja, för så är det. Sitter här hemma nu, efter en mysig helg hos Jens i Sätila. Jo just det, söndagar kan ju vara mysiga. Jag och Jens vaknade runt tio, såg att solen lysa ute, vi låg kvar länge och bara myste, sen gick vi upp och käkade frukost. Efterår gick vi ut och la oss på deras studsmatta och solen bara sken på oss, just precis i det ögonblicket då jag låg i jens famn och blundade, kände jag mig hur lycklig som helst, jag har hittat rätt! <3 nästan så man fick en lycko tår :')
Annars har det regnat i helgen, så vi har kollat på film,gjort maränger m.m.
Idag tog jag och mamma en kvällstur i skogen och letade svamp, vi hittade några få fina kantareller.



drack nyss en kopp Te åt en macka och ett ägg så nu ska jag krypa ner i sängen och sova en djuuup sömn och vakna upp pigg imorgon då det blir jobb, hoppas ni sover lika gott som mig <3

"a precious kiss from your licious lips"




Postat av: Annie

Åh va härligt Pao :) Hoppas att ni kommer finnas där för varandra länge länge!!

2009-09-06 @ 23:59:27
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, de hoppas jag verkligen!!

Va skönt att du har en sån känsla. Hoppas den håller i sig länge :')

2009-09-07 @ 12:47:18
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _