rubrik?

sprang upp en snabbis på mitt rum för att skriva ett litet blogginlägg medans maten blri klar i ugnen, trevligt va?
Idag tog ja initiativet att laga kvällsmaten, jag tog det som fanns och vips så blev det: ungsbakad mandelpotatis,morot och lök + ungsbakad qourn filé med lite rökt sås på, mums! Qourn filé blir det eftersom jag är vegetarian, mycket gott alternativ! Slänger nog ihop en stark vitlökssås också ;)
Idag har jag varit på jobbet, smidigt fast det var Måndag. Irene min arbetskollega är mycket härlig och glad, super bra att arbeta ihop med! Efter jobbet stack jag och hälsade på Issa i hennes och Erics nya lägenhet på Assberg, mycket trevligt. Vilken mysig lägenhet, snett tak överallt. där hade de verkligen tur, lycka till önskar jag Er!

Kvällen hade jag tänkt spendera åt att ladda upp ny musik i mobilen, läsa på lite om Komvux och mysa med Jens som överaskat kommer hit om en stund :)
Nu är det bara två dagar kvar till Fanney kommer hem, och hon har köpt present till mig :D <3

ha en mysig kväll nu, kram!



Postat av: angelica

Ja, det är det :)



Vilken mästerkock du är då :D

2009-09-07 @ 19:12:59
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag vet inte om vi ska till skene marten, vi får se :)

2009-09-08 @ 17:18:14
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Gud det lät ju riktigt gott :D Och sen det här med snedtak, det är ju det värsta som finns :-O Hatar det!! Och en sista grej presenterna från mig har du ju fortfarande inte fått, hahaha

2009-09-09 @ 19:50:32
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _