Onsdag 09-09-09

Ja idag är det 9 Augusti år 2009 alltså 09-09-09, lite fräckt tycker jag:P har precis käkat lite pizza som blev över från igår då jag & Jens bakade det, asgod ska jag tala om. Jag har jobbat idag, som vanligt nu förtiden, känns inte alls som att jag har något skoj att berätta här längre :P Jag har skaffat pojkvän och Fanney har flyttat till Luleå så det blir inget knasigt festande här inte, får väl se vad helgen har att bjuda på då hon faktiskt reste hem idag och stannar ett tag, vem vet vi kanske gör mark osäkert igen?!
Nej åter till dagen, efter jobet tog jag bussen till Skene där min syster mötte upp mig med de små, vi gick till en lekplats och jag lekte med Vincent, fast han var osäker till den "nya" lekplatsen. Efter ett tag gick vi hem och satte på Nalle puh som han älskar. Han kommer hem hit på fredag och sover över en natt, ska bli så mysigt. Och på Lördag åker vi ner till den årliga marknaden i Skene och ser om det finns något skoj för honom, någon ballong och en karusell kanske?

Jo igår vet ni, då gick jag hem från jobbet (hela 7 km i rask takt, så jag var nöjd efteråt hihi ><) och då jag gick där och lyssnade på musik i min egna lilla värld såg jag något gult längre ner efter vägkanten, och är det inte det jag tror? JO det var stora fina kantareller! så när mamma kom hem efter jobbet åkte vi och plockade dem, jag har aldrig sett så stora förut, fint och gott!
Här är en bild på några vi plockade:


Sitter här och är trött på mitt hår, vill göra något med det, färgmässigt sett. Funderar på att lägga i tunna röda slingor eller ljusa slingor. Vad tror ni?

Nu får jag gå ner och börja baka, ska baka dumle kakor åt pappa som han ska ha med sig till jobbet imorgon. GOTT!

Ha en bra kväll kram Pauline<3



Postat av: angelica

Ja tycker du ska skaffa röda :D Nu vill jag också färga håret :/

2009-09-09 @ 19:11:49
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, det tycker jag låter som något som kommer passa Paosan :) Man mår bra av förändringar också, och om förändringen är bra mår män ännu bättre. ;)



Vad har du planerat i helgen? :)

2009-09-09 @ 20:05:43
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Du passar som sagt i allt, så de ska nog bli väldigt fint =)



Va trevligt. Skene MARTEN! Hade totalt glömt att det ens existera, men va kul =) Vill så gärna träffa både dig o Fanney rumpan!



Tommy kommer ner i helgen, så vi ska nog bara vara hemma hos mig, om inget annat roligt händer förståss :) ^^ Plånboken tillåter ju inte så mycket nuförtiden tyvärr :(

2009-09-09 @ 21:00:18
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, springa där och hälla i sig nån blandning är väl inte det roligaste nuförtiden kanske, ^^.



Tack sötnos, ja e också glad för min skull faktiskt. ;D haha! Låter kanske lite ego, men då får de göra det :) Tihi.



Ne usch. Önskar både dig o mig lycka på jobbfronten och/eller komvux =)

2009-09-09 @ 21:25:27
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _