Ingen rubrik alls

Har kommit "hem" ( inte hem, hem utan hem till Jens här i Sätila) från jobbet nu precis, det regnar ute och jag är inte glad alls. Jobbar i Sätilaskolans kök denna vecka och det är väl inte det roligaste köket jag jobbat i precis, beror på endel saker som jag inte behöver nämna. Så jag har alltså inte varit speciellt peppad på att skriva blogginlägg denna veckan, ber dock om ursäkt för min dåliga uppdatering!
På fredag är jag iallafall ledig, första dagen på många veckor och det ska jag tala om ska bli mycket skönt! lixom en liten långhelg ^^, det är ju hur skönt som helst när man är ledig samma dag som lönen kommer, yes yes yes! Funderar på att åka in till Göteborg och se om man hittar något najs, och köpa present till Jens som fyller år den 3 Oktober. Har hittat någhra fina saker, men kan tyvärr inte skriva något om det här då han läser min blogg titt som tätt :P

Förra Fredagen var hela vår familj med respektive välkomna hem till Familjen Magnusson i Kinna, där det serverades stor buffé med MÅNGA, GODA rätter och ett glatt sällskap. Mycket gott och trevligt, det tackar vi för!
I Lördags kom Annie & Putte hem till mig och Jens. Vi drack lite öl och tjötade, sedan åkte vi ner till Kinna för att gå ut på vår lilla lokala krog, Stars. Man tackar ju inte nej till 50% på all dryck fram till 24.00 eller? Vi pratade ännu mer, kollade på mysko folk som var där och fick oss en svängom på dansgolvet till och med! kul kul, och detta gör vi om Annie & Putte? <3

Nu för ni nöja Er för denna gången, och vill ni att jag ska skriva mer, så tjöta på!

Puss & Kram // Pauline

(blandade bilder från helgen)


Såhär ser det ut när jag satt i mitt löshår och lockat det:



Postat av: Frida.

Vad skönt! Nu har jag uppdatetat mej lite igen (:

Tack för i fredags, underbart att ses igen!!

puss & kram

2009-09-23 @ 21:37:05
Postat av: Mamma

Akta dig och skriv om arbetet!!I allafall sätta namn på vilket kök...

2009-09-24 @ 17:27:44



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _