Hej jag har en tråkig blogg

Ja, vad mer kan man säga än det? För det är ju sant. Förstår inte ens varför jag sitter här och skriver då min blogg inte ens är något att satsa på. Men har man fortfarande suget att skriva och ni inte har tappat känslan helt för att läsa min blogg, så varför inte fortsätta?
Har precis varit nere och sminkat mig, hittade en video på youtube då en tjej visade massa bra smink tips häromdagen, så jag var tvungen att testa. Ofcourse tog jag lite eco pics bara för ER skull ;)



Sist jag skrev sa jag ju att jag hade fått lite vikariat på min gamla skola, dels därför jag inte haft någon skriv lust, och det har gått bra. Och jag har dessutom fått jobb på ett annat ställe hela denna veckan och ytterligare ett annat ställe en annan vecka lite längre fram. Vad säger ni om ? Det börjar arta sig för Pauline. Dock är det endast vikariat och det kan vara slut när som helst...

20 Augusti blev jag moster igen, då bestämde sig lilla Vanessa att titta ut. Hon är världens sötaste flicka <3 ( läs mer om min syster och hennes liv här:  http://josefinz.blogg.se/ )

Förra helgen var vi på Kräftskiva hos Annie & Putte i Horred, mycket kul! Vi tjötade massor, dansade, klädde "ut" oss,hoppade studsmatta, sjöng singstar och jag blev såklart rätt så onykter XD Tackar de två för en mycket trevlig kväll och hoppas på en lika dan snart igen <3


I övrigt har det väl inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat och blev sjuk i torsdags och börjar bli bättre nu, tror jag har svininfluensan typ. Tänk om jag blir det nästa som ska dö?! hoppas INTE.

Måste bara tipsa om något gulligt jag köpte på LAGERHOUSE i fredags i Göteborg. Det var små Hello kitty marshmallows, as söta och jätte goda. Kostar bara 5 kr styck. Jag köpte ett gäng och la i en fin skål, hur gulligt som helst!

Nu så ska jag försöka uppdatera bättre, men om jag inte gör det. Håll ut för jag dyker upp igen då ni minst anar det! ;)
Puss puss // Pauline <3



Postat av: angelica

Ja, det är ju såna tider nu med :/ Det är tråkigt, men man får ha en positiv inställning och hoppas på det bästa. Jag håller tummarna för att du ska hitta ett jobb, sötnos :)

2009-09-01 @ 22:39:03
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Qb

Ja allt är bra med mig :) Med dig med? Hur går det med arbetslivet o grejer nu då?

2009-09-02 @ 19:07:57
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Fanney

nej inte deppig lika mycket som kramig å mysig, behöver en jävla massa kärlek länenr jag nu haha får väl inte så mycket som ajg behöver nu när de e höst, alltid lite nere å mysig på hösten tror jag =/

2009-09-02 @ 19:59:54
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _