fucked up things

Yes, som ni ser har jag inte en så glad rubrik. Det beror på att det har hänt lite tråkiga/konstiga saker i helgen.
Ska be om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag också, men det har inte hänt så mycket intressant sedan i Torsdags faktiskt :) Men jag ska bättre mig!
I fredags kom min lilla systerson Vincent hem till oss, vi lekte i trädgården, tvättade mammas bil och åt god mat. Han tyckte det var riktigt skoj och vi med! Han somnade dock rätt sent och ville titta på Nalle puh, och det var ju såklart tillåtet en kväll för mormor och moster <3
I lördags förmiddag åkte vi tre ner till Skene marten (stor marknad i vår kommun), där vi mötte upp Josefin och Vincent lillasyster Vanessa. Vi gick en sväng på marknaden och vi tänkte Vincent skulle åka karusell, men han ville inte åka själv, så då fick det vara. Efter ett tag mötte jag upp kära Fanney, vi åkte en galen karusell som jag höll på att skratta ihjäl mig av (dessutom vignlade jag ur den så yr blev jag)  sen gick vi runt ytterligare en sväng på marknaden, köpte en svampbob ballong och gick hem :)
Väl hemma kollade vi på gulliga filmer sedan Fanney var liten och korkade upp en flaska vitt, mys faktor nr 1. Bestämde oss för att åka till Levins (gammal klasskamrat) fest i Örby lite senare som vi blivit bjudna på. Väl där träffade vi alla Levins gamla klasskamrater och det var riktigt skoj...
senare blev allt suddigt, eller jag minns helt ärligt ingenting direkt. Både jag och Fanney kan inte riktigt förstå vad det var, men nåt hade jag fått i mig. Efter många om och men hade vi tydligen tagit oss till Skene och väl där var jag helt borta, tråkigt nog slutade kvällen att jag fick tillbringa natten på akuten i Borås. Och det bara är så jävla självklart att allt sånt ska hända mig, när vi båda bestämt oss för att ha skoj och vi drack lika mycket, jag för otur med mig, jag är för gammal för sånt här! :(

Usch, slut pratat om det tråkiga. Resten av helgen spenderades i min säng med  min Jens framför en film, skönt att vila, mådde inte bra iallafall...
Idag har jag jobbat, jag kunde ta mig igenom arbetsdagen hyffsat bra. Imorgon tar jag nya tag och blickar framåt!

Kram Pauline <3


<----- Jag testade att locka håret, snyggt?



Postat av: angelica

Usch då :/ Va sa dom på akuten då?

2009-09-14 @ 19:04:14
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Usch då :/ Va sa dom på akuten då?

2009-09-14 @ 19:04:31
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Aha, va kasst ändå. :/

2009-09-14 @ 20:52:24
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: sharajo

hej

Skit vilka fina kort:) ha de bäst !!

Kram Sharajo

2009-09-15 @ 11:09:11
URL: http://mylifewoldsuck.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Du e så otroligt vacker pao! Du e verkligen perfekt! (: hoppas du har d bra!

Kram

2009-10-10 @ 15:26:23
URL: http://ironipaburk.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _