Barty Lördag

Hej, eller god morgon för många! ;)
Själv var jag uppe redan klockan nio och gick ner och gjorde lite frukost och kokade ägg som jag vat så sugen på länge nu ^^, det uppskattas alltid med färdig frukost här hemma.
Igår var jag ju ledig, då åkte jag och min mamma in till Göteborg för lite shopping. Jag skulle mest kolla på olika presenter vilket jag hittade också, till Vanessas dop nästa Lördag och till Jens som fyller år nästa Lördag också. Jag ska säga att jag blev mycket nöjd med båda, men kan tyvärr inte skriva vad jag köpt här ÄN då jag kan avslöja något hihi ><
Jag hittade faktiskt lite saker till mig själv också ska ni se:
Inne på accessorize hittade jag ett mobil smycket med en liten cupcake på <3
En fairtrade påse som det står I (hjärta) BAGS på
Och ett par rosett örhängen med små pärlor på
BIKBOK hittade jag en knallrose hood och en tunn stor brun långärmad tröja.

Fikar innan bussresan hem ^^,

Japp, nu ska jag snart ner på byn och kolla in nyöppnade butiken Kappahl och sedan åka till Visko och se om jag hittar några klackisar till ikväll, ska nämligen ut med Fanney var det bestämt. Se hur det blir med det, ha en fortsatt bra Lördag med Er allihopa!
Kram från Mig, Pauline <3



Postat av: Josefin

Så fina grejer! :)

2009-09-26 @ 12:14:45
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Annie

Gud vad söt du var idag då :D

2009-09-26 @ 23:42:54
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _