Jens + Pauline = 3 Månader <3

God kväll på Er!
Har precis smällt i mig två äggmackor och ett jätte gott vanilj te, mumsigt må ni tro! Idag har jag små städat och dammsugit här hemma, imorgon blir det till att städa rummet och övervåningen + lite förberedning inför dopet. Vi ska ju ha gäster här i helgen eftersom dopet äger rum :)
Runt lunch åkte jag ner till min syster och lagade lite mat, sen fick jag passa Vincent medan Josefin,Mathias och Vanessa skulle på återträff med föräldragruppen. Jag ringde mamma(mormor som vincent älskar och pratar om hela dagarna) och frågade om inte vi kunde få fälja med till affären, jo visst gick det bra. Så hon kom med sin blå brummande bil som vincent också älskar och han blev så lycklig så! Vincent blev lite vild i affären ett tag så han fick en banan, och efteråt blev han belönad med en glass från mormor, gott såklart ^^,


Som ni förstår från min rubrik så har jag och Jens alla redan varit ihop i 3 månader, inte så länge men för oss betyder det mycket. Tiden går så fort och man blir bara lyckligare och lyckligare! Ni som är kära och har en partner som ni älskar, ni vet precis hur det känns. Helt varmt och lyckligt, man vet EXAKT när man hittat rätt, eller hur?
Jag hoppas iallafall på en lång framtid för mig och Jens, mitt hjärta kommer alltid slå för honom <3


Nu får ni ha en fortsatt bra kväll kram från mig <3



Postat av: Josse

Den bilden på er är verkligen fin :)

2009-10-02 @ 06:32:10
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: angelica

Va fint skrivit :) & fin bild! Skönt att du känner så. Tycker inte ens tiden spelar nån roll, känner man så efter en månad så är väl inte det fel :)



Glad för din skull! :)

2009-10-02 @ 10:06:39
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _