Jens 19 år! <3 ( osv...)

God kväll! ( snart iallafall )
Sitter här helt proppmätt och trött efter dopet! Jag har ju smällt i mig stora mängder smörgåstårta (klart man utnyttjar tillfället) och bulle + kaka & Kaffe på det. Kan det blir värre? Nej, så ni förstår nog min situation nu. Hi hi!
Ja dopet för Vanessa gick riktigt bra, hon är ju så lugn och säker lilla flickan. Fast, medans dopet gick bra sprang vincent omkrng i hela kyrkan som en vilde! Haha, han skulle upp och ner i alla trappor, till slut var han inne i prästens rum och skulle börja lyfta prästen väska, njae då fick det vara nog haha. Jag fick tagit många fina bilder, men inte med någon kamera som var min. Så de bilderna lägger min syster upp www.josefinz.blogg.se .
Vanessa fick många fina halsband, kläder och fotoalbum. Josefin & Mathias blev mycket glada iallafall :)

Vi får alla gratta min fina Jens som fyller 19 år idag! Har tyvärr inte träffat honom idag, men kanske åker en sväng till honom ikväll <3


Just det, tog lite outfit bilder igår men fick aldrig tid att lägga in ett inlägg, så här får ni dem idag istället:


Nu ska jag ner och prata med släktingarna, cya! <3



Postat av: Annie

haha, du har bra minne du :P Hälsa jens grattis i efterskott från mig :)

2009-10-04 @ 14:44:44
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: ♥ Yummy ♥

Fina bilder! ♥

Allt bra med dig idag? ^^

2009-10-04 @ 16:23:11
URL: http://yuma.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _