Jag är trött.

Hej!
Allt bra med Er? hoppas jag på iallafall. Själv är jag trött, inte bara sömnigt trött, utan trött på alla vis. Trött på min omgivning, människor,vädret, mig själv, min situation, ja, mycket iallafall! Jag kan hålla på och skriva en hel lista på saker jag är trött på, men så skoj ska vi inte ha.  Var iallafall hos läker igår på mitt privata lilla besök, och det gick helt okej bra, så nu kommer allt lösa sig så småning om, önska mig lycka hihi ^^,
Min vecka har i övrigt varit bra, jag har spenderat mycket tid hos min syster och barnen vilket är mycket skoj, älskar Vincent (fast han är i sitt busigaste esse just nu) och Vanessa som är den lugnaste bebis jag träffat på :) Vi har lekt, ätit mat, gått ut osv. Jens var till och med där med mig och passade Vincent häromdagen. Gick super bra, och Vincent har hittat sig en ny kompis tror jag!
Jens födelsedagspresent från mig

Imorgon kommer Josse & barnen hem hit för Mathias ska ha kompisar på besök. Vi ska ha det riktigt mysigt och laga Indisk mat! Och på Lördag är jag,mamma & Josse bjudna på sminkparty, ska bli riktigt intressant. Jag ska nog ta mig en rostad macka och Te nu, men ha en fortsatt bra kväll Ni så ska jag försöka uppdatera imorgon!
kram/Pauline




Postat av: Qb

söta bilder snygga kvinna!

2009-11-20 @ 14:30:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: charlie

tackar :))



följ gärna bloggen via bloglovin!

2009-12-13 @ 00:44:47
URL: http://redandblack.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _