Update

Så var det Söndag igen, alltid dessa tråkiga söndagar där man blir soffliggande framför TV:n och tittandes på reklamer och äter upp fredagens godis. Det är ju rätt skönt också ändå, ladda upp för en ny skolvecka.

Fredagen var skoj, då jag åkte in till Göteborg och firade Lindas 19 års dag. Det var jag och några utav hennes tjejkompisar från Göteborg,sammanlagt blev vi 7 pers. Vi blev bjudna på tacos, vin & cider och pratada och skrattade i mängder! Runt halv elva tog vi alla spårvagnen in till stan för att sedan dra oss till en passande krog. Vi hamnade på Keybar där vi var uppskrivna på gästlistan, det var ett litet men soft place där det blev en massa dans och trevligt umgänge! Senare ville folket dra vidare, vi tog och lämnade Keybar och gick upp åt Vasa där vi skulle hitta en annan krog att gå in på. Då vi inte hittade någon bar dit alla ville gå slutade det med att vi åkte hem till Linda igen och väl där var alla så trötta så det blev sängen med en gång. Mycket härlig kväll må jag säga iallafall!
(Jag måste tilläga att under kvällen råkade det bli ett litet missförstånd kanske man kan säga, så min mobil blev tappad och någon stal den antagligen, så nu har jag ingen mobil och ingen kan kontakta mig. Så det är rätt så surt :( )

Lördag blev en fika hemma hos Josse & Mathias och en massa lek med Vincent den lilla busungen <3
Senare på kvällen gjorde mamma en jätte god laxpaj som vi smaskade på medans melodifestivalen var igång på Tv, måste säga att jag blev lite förvånad när Caroline af Ugglas gick vidare till final trodde verkligen inte vi Svenskar hade sådan musik smak, men det var kul för henne iallafall!

Jag har latat mig i soffan heeela dagen tills nu då jag drog mig upp hit för att skriva ett litet inlägg. Jag och mamma ska sätta oss ned och skriva lite vad vi har för idéer inför min student buffé snart, jag vet iallafall att jag ska ha skaljdjurs/lax m.m tema. Det ska bli så kul och jag längtar jätte mycket! Snart får jag nog ta och ta tag i det här med student skjuts till själva student dagen, det är mycket att få gjort.

Ikväll blir det som vanligt ett till avsnitt av mitt favorit program just nu Mia & Klara kl 20:00 på ettan. Ni måste bara titta!

Ta hand om Er!
Kram från mig

Jag & Amanda på Keybar


Malin & Linda på Keybar



Postat av: Josse

Fin bild! :-)

2009-03-09 @ 05:58:40
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Annie

haha, jo du tvingade mej ;):P And i will try it

2009-03-10 @ 12:31:51
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _