Studenten är nära!

Åh, idag har det varit en bra dag!
Det har varit härligt vår väder med solglimtar lite då och då och bäst var att vi fick våra student mössor, jag blev så lycklig och hela magen pirrade. 10/6 blir det av, ajöss med skolan! Det ska bli så enormt skönt att bara känna sig fri, vilken härlig dag det kommer bli. Lyckliga mig ^^, (Måste tillägga att jag fick VG(-) på en uppsats jag skrev i Svenskan för två veckor sen,om romantiken och realismen, det gjorde mig också väldigt glad, det är sånt som gör att man blir pepp på skolan)

Förövrigt har jag använt mina nya jeans och min nya aprikosa jacka i två dagar nu, det känns perfekt och det blir så härligt vårig klädsel. Var även iväg igår och bytte batteri i min OXXO klocka som jag inte använt på länge nu för jag varit så slapp och inte orkat ta mig till någon urmakare för att byta ut det, men nu är det gjort och den sitter nu och gnistrar på min lilla arm. Påtal om klockor så har jag funderat på vad jag ska önska mig för klocka till studenten, funderar starkt på att önska mig en Dolce&Gabbana men det finns ju så många vackra jag vill ha, helt sjukt svårt kommer det bli...

På fredag har jag blivit bjuden till min söta vän Linda som fyller 19 och ska ha kalas, det blir superkul tror jag! Har inte träffat henne på länge nu, som vanligt, det brukar ta ett långt tag tills vi ses igen. Vi får bättra på det där tycker jag verkligen!

Gick med i en bloggtävling om en jätte läcker Friis&Company väska, så hoppas jag vinner den :)

Puss och kram <3

(Lägger upp en "jätte fin" bild på mig när jag testar student mössan idag)

                                                            




Postat av: Annie

Faan det är så grymt snyggt med ditt hår och mössan :D

2009-03-04 @ 23:01:54
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Josse

Tänk, bara 3 månader kvar. Sen är du "fri" ;) :D

2009-03-05 @ 21:36:16
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tänk att vi ska ta studenen ja. Eller jag hinner ju fansiken inte det "/ :P

2009-03-06 @ 13:16:46
URL: http://hojtan.blogg.se/
Postat av: natalie.

åh :) jag är avundsjuk!

2009-03-19 @ 18:35:49
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _