Is it spring now?

Ja då sitter jag här igen, har för en stund sedan kollat på två avsnitt utav mitt favorit program "Two and a half men" och det är ju så skoj ibland så man nästan dör!
Idag har jag åter igen varit i skolan men idag var det riktigt uppiggande för det var så enormt härligt väder ute, jag blev riktigt varm i magen då jag såg solen bakom gardinerna imorse. Och jag ska säga att vädret har gjort så jag varit glad hela dagen och jag och mina vänner har skrattat som aldrig förr! Nu kan det väl ändå fortsätta såhär?
Efter skolan tog jag en tur till min syster och lekte med Vincent. Vi var ute i det härliga vädret nästan en timme skulle jag tro, vi gick till lekplatsen där Vincent utforskade det ena och det andra och sedan påväg hem fick han springa av sig lite, och det behövs nu i dessa tider då han är så sprallig min lilla kille <3

Det känns som att det är många som dör nu? Jag vet inte, men imorse då jag tittade på nyheterna var det en 16 årig flicka som hittats död i ett källarutrymme och en gammal man som legat död i ca fem dygn då hemtjänsten inte varit hemma hos mannen. Jag blir upprörd och ledsen av att höra så "många" dödsfall på en och samma dag, man undrar ju vart sammhällets omtänksamhet börjar ta vägen? eller börjar vi helt enkelt bli ett nytt USA?

Ta hand om Er och ge din vän en kram <3




Postat av: Josse

Åh, visst blev den bilden bra på er!!! <3

2009-03-17 @ 22:04:06
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh ja, älskar att vi skrattar så mkt som vi har gjort dessa dagarna nu.. Och din syster hade allt fått en liten söt mage såg jag :)

2009-03-18 @ 17:05:02
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pussen på er två // mamma mormor

2009-03-18 @ 20:39:09
Postat av: Johanna

Den är inte i minsta laget nu. Men Stefans mor vill inte att jag ska lägga ut sådana mer. Hon tycker det är en privat sak :S Men jag vill, jag vill det!

2009-03-18 @ 21:46:47
URL: http://hojtan.blogg.se/
Postat av: natalie.

gud vilken gullig bild!

2009-03-24 @ 12:02:26
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _