Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det.

Oj oj oj vad dålig jag varit på att uppdatera nu, men det är faktiskt så att jag inte haft något speciellt att skriva om och hela förra veckan var jag JÄTTE trött, jag vet inte vad det är som flugit i mig. Dessvärre tror jag nämligen att det är skolan som ligger bakom allt, det är Nationella prov i Svenska som ska göras, vår Teater måste bli perfekt allt snurrar i huvudet,balklänningen måste hittat och samtidigt som allt detta måste jag hitta ett JOBB! :S jag vet helt enkelt inte vart jag ska ta vägen och vad jag ska göra så det inte blir fel. . .

Lite positivt nu då:
I fredags frågade min kära vän Annie & Gerra om jag ville följa med hem till Annie och ha lite Fredags skoj, såklart jag ville det! Då jag aldrig varit hemma hos Annie förut och vi har inprincip varit "vänner" i ett år snart.
När vi kom åt vi mackor med keso och avocado och drack ett glas fräsch apelsin juice efter det blev vi fast framför TV:n medans Annie och Putte försökte fixa lite gott att dricka till kvällen. Annie och Gerra tog moppen in till Horred för att fixa diverse saker medans jag fortfarande var fast vid TV:n (MTV, gud vad mycket skvaller och tjafs det går där).
När flickorna kom hem igen hyrde vi "Linas kvällsbok", gud vilken pinsam film men det var ändå helt okej då vi var tre tjejer som skulle titta på den :) Rätt sent kom drickat och vi satt och lyssnade på musik, pratade i mängder, diskuterade hit och dit och lite dans blev det också. Vi höll på långt in på natten tills vi somnade! underbar kväll och den måste göras om <3

Resten utav helgen blev slapp och igår eftermiddag/kväll var jag och mamma ute och pillade i trädgården, det var så härligt med kvälls sol och fåglarna kvittrade. Jag plockade massa grenar och vi fick igång en stor brasa i trädgården, så mysigt. Sen när det började bli mörkt gick vi in och drack te, en perfekt söndag!

Nu sitter jag i skolan och ska luncha med Isabelle:)

Sköt om Er <3



Postat av: Annie

Ja, det tycker jag verkligen att vi ska göra :D Fast jag o Gerra gillar dej mer när du är nykter!! Den riktiga Pao helt enkelt :) <3

2009-03-16 @ 11:45:26
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh gud, jag ryser utav din härliga söndag :D Låter verkligen som så himla mkt vår!! Japp, detta ska göras om men kanske med lite mindre alkohol ;P

2009-03-16 @ 12:11:11
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

haha, njae asså du var ganska jobbig i slutet utav natten men det kan vi alla bli när det blir för mkt alkohol!! Gerra hade ju sin skrikiga stund där i början med :P

2009-03-16 @ 17:10:40
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _