Helgens bravader

Då var jag tillbaka igen efter en helg med massor av skojiga aktiviteter!

Lördagen började med att jag och mamma tog bussen in till Göteborg väl framme blev det direkt in till Gina tricot i femman, jag som var så mån om att hitta något. Jag började direkt kika efter de Jeans jag hittat på hemsidan, blev så besviken då jag inte hittade dem i butken och såg att en utav butiks säljarna hade på sig ett par, såklart att de har första tjing. Men inga sura miner för mig, jag fortsatte kolla på Jeans och fick med mig säkert fem par in i provhytten (ska det vara något så ska det vara bra), hittade ett par som blev perfekt och jag slår vad om att de kommer bli mina nya favorit Jeans!
Det var såklart inte bara Jeans jag var ute efter, som i mitt tidigare inlägg köpte jag den riktigt härliga mintgröna tunikan som blir perfekt till de nya Jeansen, en härlig vårdag eller en slapp sommardag på stranden. Jag hittade också en supersöt kort liten tygjacka i en ljus aprikos färg, något jag bara var tvungen att ha! Tillsist blev det en ny vår kappa, svart med ett släp som går ned lite längre där bak (låter lite underligt jag vet, men det är superläckert, ska ladda upp bilder så snart som möjligt!)
Efter shopping på Gina tricot, bar det av för små shopping på H&M,Åhlens m.m. Sedan mötte vi upp min syster & hennes son Vincent så gick vi och lunchade på Åhlens restaurang. Efter det rann bara tiden iväg, vi hann inte titta på balklänning och min lilla mamma fick inte köpt ett enda plagg!

Runt fyra tog vi en buss hem, jag hoppade av tidigare och gick till min systers lägenhet då jag senare skulle möta upp min vän Isabelle för en kväll på krogen. Det var riktigt skönt att ha en hel lägenhet för sig själv, duscha, klä på sig ny köpta kläder, sminka sig, ta sig en cider ( jag måste verkligen skaffa jobb så jag har råd att ha det sådär härlig hela tiden! ). Vid halv elva mötte jag upp Isabelle vid bussen och vi åkte in till Kinna, efter att ha träffat många vänner & bekanta alla redan innan krogen bestämde vi oss tillslut för att gå till Stars (vår lilla stamkrog) där även artister skulle spela.
Det slutade med att jag for på efterfest med artisterna (som förövrigt var riktiga B-kändisar), festade till klockan åtta då jag & någon tjej från festen gick sällskap mot skene. . .
Men kvällen var jätte rolig och det kändes verkligen som om jag hövde det!

Det blev ett långt inlägg idag, kändes som att det behövdes, nu ska jag minsann hålla reda på att uppdatera mig oftare så jag gör mina (få) läsare nöjda också ;)

Sköt om Er! <3




Postat av: angelica

Mysigt ju :)

2009-03-03 @ 21:33:33
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: angelica

Tänk på att du skriver för din skull :) Det gör det mycket roligare att skriva. :)

2009-03-04 @ 09:24:00
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 11:29:34
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: joyce

hahaha okiie kul att du är med , önskar dig lycka till sötnos

2009-03-04 @ 15:40:41
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad konstigt det känns att du kallar henne Isabelle :P

2009-03-04 @ 23:00:27
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: angelica

Hoho hur är det? :)

2009-03-07 @ 13:36:47
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _