Sommar, sommar och sol?

Ja vart är solen? här är det bara moln och lite sol. Inget väder för att ligga ute och steka i iallafall!
Jag tog mig äran att sova länge idag och äta en riktigt sen frukost vilket blev yoghurt, müsli, banan och en grov fralla med ost,gurka och avocado,MUMS!
Jag sitter även och lyssnar på bandit rock 104.8 (som förövrigt är en mycket bra radiokanal) och funderar på vad dagen har att bjuda på? det blir antagligen slappt. Städa lite så mamma blir glad, kika på internet efter jobb, baka kanske? Haha är det såhär mitt liv ska se ut nu? Vad tragiskt! snälla kom och hjälp mig...

Fanney den lilla svikaren tog sitt pick och pack igår och drog till luleå, bara sådär. För hon har ju fått jobb då, som vissa andra inte har. Vi skulle egentligen gått på Bio idag, den där BAKSMÄLLAN som verkar vara en riktigt skojig film! Nej men visst är jag glad för hennes skull, tyckte bara det var onödigt att åka ändå till Luleå för ett jobb :P
Påtal om igår så fick även min katt fyra små söta kattungar, så himla gulligt och man vill bara gosa ihjäl sig med dem! fast de blir ju mycket sötare lite längre fram med öppna ögon osv ^^,

Sååå, på fredag är det midsommar också. Det ska bli intressant, se om vädret håller eller inte. . . Min midsommar firas antagligen med familj, lite släktingar m.f som vanligt :) Brukar bli lite midsommar buffé precis när vi kommer, sedan går alla upp till en park där det dansas runt stången och spelas somrig musik och alla barn springer och köper lotter, senare går vi hem igen och grillar och partyt drar igång och ser vad kvällen bjuder på!

Nej nu får det bli bra för stunden, kanske blir en liten update senare idag. Annars får ni ha en super bra dag!
Kraaaam // Pauline <3

Bjuder på en bild på mig i mitt älskade leopard linne <3




Postat av: Hanna

Snyggve!

2009-06-16 @ 12:50:59
URL: http://rocklobster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnet=Skitsnyggt ;)

2009-06-16 @ 23:29:28
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Annie

Nesch då!! Men jag tror att det kommer släppa om någon vecka.. Det är ju nytt för mig nu liksom :P Men Jag kan ringa dig när jag köpt fritidskort ( vilket jag gör vilken dag som helst ) så kan vi dra iväg nånstans..

2009-06-17 @ 12:09:52
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Fanney

jagvetattdufortfarandeälskarmig!!



saknar dig som en tok din fis! vill ha dig här men fått mitt schema och jag är inte ledig mkt i sommar asså!

2009-06-17 @ 12:11:21
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _