Nu är allt över. . .

. . . Och jag har äntligen tid och lust att börja blogga igen. Och ja, jag vet att det var lamt av mig att bara lägga ned sådär och låta er tro att jag dött i någon slags sjukdom eftersom mitt sista inlägg var när jag var sjuk. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!

Det har iallafall hänt mycket! Det har blivit sommar, jag har gått på bal, tagit studenten och blivit arbetslös. Riktigt kul får jag säga. Nej men skämt och sido, balen och studenten var de bästa dagarna i mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin glömma det, hela jag var lycklig och exalterad när jag sprang ut och mötte min familj och mina släktingar. Jag kommer verkligen sakna dessa skol år med alla underbara människor och vänner jag fått på vägen!
Som jag skrev här uppe är jag alltså arbteslös, blev tyvärr av med TVÅ sommarjobb, ett pågrund av lågkonjukturen och det andra pågrund av för lite barn anmälda till lägret. Men vad ska man göra? Det finns säkert andra arbeten som letar just efter mig! (Lite självkänsla får man ju ha)

För att helt byta ämne så var jag och shoppade i fredags för mina skattepengar som ramlat in på mitt konto :) det blev en tripp till Göteborg med mor & syster. riktigt bra shoppinghumör var jag på men dock förstörde regnet en massa. När jag väl satt på bussen hem hade jag fått ihop:
1 par sandaler med nitar på från H&M
1 par ljusbruna shorts från Gina tricot
1 basic vit top från Gina tricot
1 oversized T-shirt med tryck från Gina tricot
1 leopard linne från H&M <3
 Jag vet typ as dålig cam bild, sorry!

Jag var också och köpte ett skrik rosa nagellack idag som är mycket passande till ränderna på min T-shirt här ovan, skit snyggt när man blir läckert brun!

Nej nu får jag sluta här för idag avslutar med bilder från balen och studenten + en bild på min fina examens present DOLCE & GABBANA klocka, tacka mor & far!

Puss & kram på er and i will be update sooon!

      
 



Postat av: Anonym

Härliga bilder!

2009-06-15 @ 23:07:26
Postat av: Johanna, gravid i vecka 41

Riktigt härliga sommarbilder! :)



Kram Johanna

2009-06-16 @ 14:20:46
URL: http://hojtan.blogg.se/
Postat av: Annie

Underbart att du börjat skriva igen för du har verkligen talang för skrivandet Pao :)

2009-06-17 @ 19:30:09
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _