Midsommarens bravader!

Nu sitter jag här igen, bakfull och jävlig, dock ingen radio på idag. Tror jag och mitt huvud är för seg för det...
Igår var det iallafall midsommar och det firades hos mammas kusin Mia och hennes familj i Kinna, där var också andra släktingar och vänner samlade. Efter en iskall och god välkomst drink satte vi oss ned för att äta sill,potatis och massa annat gott. Alla var glada och det sjöngs snapsvisor för fulla muggar! (jag kan erkänna att jag blev lite rund om fötterna)
Efter maten for vi alla upp till parken där det spelades midsommar musik och barnen dansade runt stången och köpte massor med lotter, jag har inte tur så jag struntade i att köpa x) Men som vi trott så började det regna och alla fick gå hem igen. Väl hemma blev det mer dricka och det spelades musik från spotify hela kvällen, kvällens låtar blev Always med Aysel & Arash + Fairytale med snyggingen Alexander som vann hela eurovision! efter lite dans och lekar blev det grillmat, och gud vad smarrigt. Själv åt jag grillad lax och det gillade mina smaklökar starkt! Mer dans och mer dricka, efter god citrus paj och kaffe for vi hemåt.
Faaast. . . påvägen hem hoppade jag av hemma hos Timmy  med cider & öl kom jag och våldgästade honom. Han hade suttit själv hela dagen så jag ville vara trevlig och umgås. Vi kopplade i högtalare i datorn och sen dansade vi heeeeela natten,det enda som behövs för att få en lyckad midsommar, älskar dig! <3

Det var alltså min midsommar, hoppas ni hade en härlig midsommar ni också, nu är jag sugen på chips så jag tror jag går och letar upp en film och gosar ned mig i soffan med chips påsen i knät!

Kyss & kram // Pauline <3

Bjuder på en väldigt vacker bild på mig och Timmy från igår!



Postat av: angelica

Ja, det var roligt =) en bra kväll att ta upp kontakten igen, vilket vi inte vart bra på tidigare :P



<3

2009-06-20 @ 21:11:08
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var trevligt :) tack för kvällen !

2009-06-21 @ 02:23:31
URL: http://emmagnusson.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja det var det absolut =) väldigt snart igen, hoppas jag!

2009-06-21 @ 14:47:13
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Runt den 5-6 Juli nån gång. Inte riktigt säkert än. :P Vad händer nästa helg? Funderar på att dra ut då igen :)

2009-06-21 @ 17:03:09
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _