I'm falling in love with your favourite song...

... I'm gonna sing it all night long, I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, DANCE DANCE DANCE!
Sitter här och sjunger med för fulla muggar till favorit låten som ALLTID funkar vid vilket tillfälle eller humör som helst nämligen Dance with somebody med Mando Diao, dessutom är de ett par riktiga hetingar må jag säga! Jag och min kära vän Fanney hade tänkt att åka till Liseberg och kika på schnyggingarna men då ekonomin då för tillfället inte räckte till blev det aldrig av. Hoppas på att komma iväg på någon utav deras konserter då det ryktas om att de ska splittras :O




åter till dagens händelser, eller händelser, det har helt ärligt inte hänt så mycket idag. Det har iallafall varit riktigt härligt sommarväder och jag har bara haft det mysigt och umgåts med mitt lilla besök som dök upp här igår, gulligt! Får ångest då jag inte tvingade ut mig i solen för att få färg, usch och fy det får jag ta igen, måste ju använda mina härliga bikinis jag har i år, en leopard (såklart!) och en burberry som jag så snällt fick utav Issa då hon inte passade i den, tack tack!

Fick idag reda på att jag ska hoppa in som vikarie i ett förskolekök åt min mammas kollega då hon inte fick tag på någon annan som kunde jobba. Jag tackade självklart ja, jag har ju inte så mycket annat för mig som jag berättade igår ;)

Nu är jag trött för jag fick inte så mycket sömn inatt då vi hade fönstret öppet och det blev minusgrader och jag frös som ett as och orkade inte gå upp och stänga, lat som jag är! Så nu blir det en kopp frukt Te med olika torkade frukter i, helt rött blir det och smakar sommar! Går att köpas på ICA i lösvikt.

Puss & kram, sov gott! // Pauline <3




Postat av: angelica

Kul att du börjat med bloggen igen =) Tihi.

2009-06-18 @ 19:45:36
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja, det blir säkert trevligt! :) Låten ed MadoDiao är BRA :)

2009-06-18 @ 20:13:42
URL: http://josefinz.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _