Lucia 13/12 2009

Godkväll!
Idag är det lucia dagen OCH söndag, jag har väl inte direkt firat något. Men åt en mysig advents frukost med familjen och Jens, sedan slappade vi mest hela dagen. Vid två åkte jag och mor ner till Josefin, Mathias & barnen för att umgås och fika lite, mycket trevligt och roligt som vanligt! Vi fick glögg och åt utav mammas pepparkakor som är så goda :) Vi tog på oss glittersnöre i håret innan vi gick in till dem ^^,


I övrigt har helgen inte varit så speciell, jag slängde nämligen på mig någon slags halsinfluensa i Torsdags kväll, så låg utslagen hela Fredagen (fast jag egentligen skulle jobbat), men Jens kom och tog hand om mig <3 På kvällen gjorde vi det mysigt med min mamma och tittade på Idol ihop, jag tyckte Calle var bäst, men Erik var en värdig vinnare också. Hoppas man får se mer utav min favorit Calle bara!
Lördagen tillbringade jag och Jens hemma i mitt förkylda illaluktande rum :P så jag kunde krya på mig, och det gjorde jag ju eftersom jag känner mig rätt pigg idag :)(dock så har nog älsklingen fått sig en släng av min influensa hihi)

Ni kanske vill veta hur det gick i Torsdags hos SYO konsulenten? Jo, det gick bra. Hon hjälpte mig och förklarade mycket för mig, så det slutade med att jag sökte till: Matematik A(yes jag fick IG i den kursen på gymnasiet), Historia A, Psykologi A, Engelska B och Svenska C. Kan nog bli intressanta kurser att läsa!
Hade aldrig klarat mig om jag inte träffat den här tjejen som förklarade allt så bra för mig, så är supernöjd över att jag gick dit.

Innan jag går får ni en camfoto visning av min mys outfit idag:
Stickad tröja: Kappahl
Vitt linne: Gammalt, Gina Tricot.
Leggings:BikBok
Shorts:Gina Tricot
Armband:BikBok



Veckan ser ännu jobb fri ut, så vi får väl se vad jag kan hitta på för bus? Några idéer?!
XOXO Eran Pauline <3

Ni måste ju se min killes nya brillor han hämtade i Torsdags, riktigt snyggt, grrr!



Postat av: Qb

ja absolut, du då?

2009-12-14 @ 09:57:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _