Lördag 19/12 OCH Angelicas födelsedag!

God kväll på Er!
Har ni en trevlig kväll? Jag sitter här nästan helt slut och lyssnar/tittar på musikhjälpen med P3, har nämligen följt det programmet ända sen det började i veckan. Helt super bra och stort + till Ametist,Jason & Christer som gjort ett underbart jobb och förgyllt min vardag :)

Vill gratta sötaste Angelica min vän som fyller 20 år idag, kan tyvärr inte fira dagen med henne men hoppas på en dag ihop snart! <3

Igår tog jag bussen ner till Skene och mötte upp Annie & Putte som skulle handla, efter jag gjort dem sällskap med det så åkte vi hem till dem. Jag och annie spelade kort och hade det mysigt, sedan slingade jag hennes hår och det blev riktigt bra! Framåt kvällen kom Olle, Gerra och Annie & Puttes klasskamrat Jonathan. Det blev lite party med dricka, massa prat och musik, trevligt måste jag säga! När timmarna sedan gick fick jag impuls att jag tvunget skulle åka hem till Jens och sova där. Jo visst fick jag min vilja igenom efter många om och men, mer ska vi inte tala om det, haha.
Mamma kom och hämtade mig i eftermiddags och nu sitter jag som sagt här...

Imorgon ska Jag,mamma,Jens, min syster och hennes familj till Jul på Liseberg och jag längtar som en tok, ska bli så himla mysigt!

Slänger in lite bilder från igår:



ha en fortsatt trevlig helg, puss och kram!



Postat av: Anna-Emelie

Tack snälla rara du för din kommentar! De där blir man så glad för och gör min dag. Ser på dina bilder att du är en riktigt söt pingla du! Fortsätt skriv! KRAM

2009-12-22 @ 18:12:37
URL: http://tommastegen.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _