juldagen 25/12 och jag är helt slut...

Ja då var julafton över och juldagen är här, jag har tagit mig kraft att duscha och fixa mig då min lilla pojkvän kommer hit snart och vi ska byta julklappar! Annars har jag varit HELT slut idag, bara suttit och slappat med choklad framför TV:n, men är det inte tillåtet nu vid jul? Smal kan man bli år 2010 vet ja ;D

Åh jag tycker julafton var så himla mysig & trevlig, precis som det ska vara! Josefin,Mathias, Vincent & Vanessa kom hit vid ett tiden. Vi bjöd på glögg och senare åt vi mammas goda julmat. Efter det blev det som vanlig tradition kalle anka och sedan kom tomten! Vincent var orolig till en början, men till slut gick det riktigt bra och tomten fick tillochmed flera kramar!

Josse och familjen åkte hem på kvällen efter Karl bertil jonssons jul, då var vi alla trötta efter allt julstök och en liten Vincent som virrat runt överallt hela tiden ;)
När mamma kom hem kokade hon gröt och kvällen avslutades strax efter det ^^,

Jag blev oerhört glad för ALLA julklappar, men speciellt för mitt efterlängtade halsband som jag faktiskt fick av min syster och mathias!

Av mamma och pappa fick jag:
-Shimmer brunutansol Bodylotion
-Rouge
-Versace parfym
-Duntäcke
-Drapå lakan
-Pengar
-Trisslotter (vann inget :/)
TACK FÖR ALLT! <3

Ja, då ska väl Jens snart vara här, jag ska bjuda på lite starkglögg och sedan blir det mat :)
Jag kommer uppdatera senare ikväll när jag och Jens bytt julklappar och så!






Postat av: angelica

Verkar som du fick en mysig jul :)



Gud va söta din systers barn är måste jag säga! Gillar den lilla killens fina kläder, SJUKT gulligt :D

2009-12-28 @ 20:50:17
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Jadå, den var jättemysig. Var hos min bror som vanligt, det var perfekt :)



Vad ska du hitta på på nyår då?

2009-12-28 @ 21:56:16
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Vad roligt :) Blev det lyckat då?



Jag och Patricia firade nyår i uddevalla med tommy och hans vänner, =)

2010-01-06 @ 18:31:08
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _