17/12-Torsdag

yepp, sitter här mätt och belåten med mystofflorna på, för det är lite kallt här innan man eldat på i eldstaden ordentligt! Var nere hos syster förut ju, Vincent var busig som vanligt. Men han pratade oerhört mycket just idag, gullet <3 Syrran ville att jag skulle hänga med en sväng till Kinna så det gjorde jag, ut i kalla vädret igen och Josse med Vanessa i sjalen, riktigt smart det där :) Hon hittade lite julklappar till Vincents & Vanessas kusiner på Lindex, sen åkte jag hem med mamma.

Har tillbringat några dagar i veckan i Sätila hemma hos Jens. Vi bakada julgodis och sånt gott ^^, kokade för första gången gräddkola och det gick faktiskt bra, så jag ät stolt. Sen gjorde Jens microkola och jag bakade vanliga muffins med kardemumma & kanel i, mumsigt :)
Vi var rätt så lata så vi kom inte ut i det fina vinter vädret, får väl ta chansen att gå ut nu i helgen istället. Hoppas allt det fina glittriga ligger kvar till julafton!

Imorgon ska jag till Annie en sväng på eftermiddagen/kvällen och prata massor som vanligt antar jag, mysigt!
Resten av helgen ska jag julstäda i rummet och hjälpa mamma med resten utav huset. Sen är jag färdig, har ju köpt klart alla julklappar!

lägger upp lite bilder från idag:


Ha en bra kväll!
Kram på er



Postat av: Josse

Fina kort! :)

2009-12-17 @ 19:43:10
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Annie

Du är så fin min vackra vän :)

2009-12-22 @ 01:36:14
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _