Olika nyanser utav mig och mitt 2012

Del 2
I början utav Juni flyttade jag till Göteborg.
älskade göteborg
Jag och min familj drog till linköping och träffade släkt och vänner.
Jag och fanney firade min inflyttning
Jag gick på midsommarfest!
söta systerbarn!
Personalfest!
Blev bjuden till annie på sommarhäng.
Träffade moster i stan och myste på bar.
Timmy älsklingen kom till sverige en helg <3
jag och fanney reste till Köpenhamn
det blev mycket öl!
jag fyllde 22 och bakade cupcakes.
Vi firade hemma hos mamma och pappa och deras mysiga kök.
Random fest i stan med trevlig pojk!
Chill outfit, sen sommar.
Knarrholmen 2012
knarrholmen 2012
knarrholmen 2012






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _