Olika nyanser utav mig och mitt 2012

sista delen.
Jag och timmy åkte på namngivelsekalas!
Timmy och Nattis söta celeste <3
syster och söta barn kom och hälsade på i min ytterligare nya lägenhet i Göteborg.
Lite ego,lite fest fin.
Jag och en vän började på ett nyttighetsvad, woop woop!
Fanney och Emelie från Luleå festade med mig i stan!
parkhäng!
Började med powerwalk minst ett par gånger i veckan.
Vanessa fyllde år och ville ha hellokitty cupcakes.
Var uppe hos moster med familj, söta kusin xsaga!
vi på jobbet skickade in en finfredags bild till morgonpasset i p3!
Slutligen en bild på mig från senast i helgen!

Hoppas det var kul att kika på.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _