Pauline@Bokmässan

God kväll vänner!
Sitter mätt och belåten efter att ha ätit en god fisk jag tillagade i ugnen till kvällsmat, även slängt i mig lite nötter och torkad frukt så jag nästan smäller av :|

Well, idag åkte jag in till kära Göteborg och mötte upp min väninna Annie. Vi hade bestämt för att ta ett besök på årets Bokmässa. Vi var nämligen där senast i gymnasiet ihop och tyckte det var roligt och intressant med diverse workshops osv.
Efter vi snabbt och lätt kommit in och betalat 140 riksdaler möts vi av en stor folkmassa - ivriga bokmalar, kulturtanter & kändiskåta ungdomar. Vi börjar i vilket fall vår färd in i mässan, men vi märker fort att våra förväntningar inte var vad vi trott. Folk trängs,puttas i ryggen,trampar på hälar och man blir nästintill ihjältrampad utav vissa bokgalningar!
Vi ger det ytterligare en chans - men nej, inget gratis material fick vi, bjudgodiset var slut och ingen workshop syntes till. Vi var besvikna. Efter ca 2 timmar inne på den vilda mässan tar vi beslutet att avvika och kanske inte komma åter, någonsin.
MEN, för 140 riksdaler fick vi se Henrik Schyfferts rygg och Maria Montazamis hår! WOW.

Tack för mig och varsågod, bilder från dagen.











Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _