Sex & drugs & rock'n'roll is all my body need, it makes me good indeed.

Igår var random. 
Jag & Fanney började kvällen med lite käk på Pizza Hut, sen drog vi vidare mot okänd krog. Vi gled in på The dubliners och köpte varsin öl och hamnade bredvid ett gött gäng grabbar från Irland(tror jag). Vi fortsatte krogrundan hoppade på en spårvagn och kom till Chez amis i vasa, efter vi hängt ett tag där tröttnade vi och drog till rockbaren med höga förväntningar och efter att ha stått och väntat i kö ett tag och äntligen kommit in så blir vi riktigt besvikna, stämningen var inte alls awesome. Vi drack upp ölen och gick på toa - där jag fick kissa i papperskorgen för att Fanney "tvingade" mig...
Alkoholen slår till och vi känner oss lite uppgivna - jag gick och tjatade om att jag ville dansa & fanney ville rocka.
Vi mötte upp en gammal arbetskamrat till mig och drog till Vasa Victoria - som inte heller var något att ha, vad hade gårdagen emot oss? den som skulle bli så awesome. 
Well well, spårvagnsresan tillbaka till centralen var nog roligare än uteställena vi varit på. Fanney berättade för mig imorse att jag hade fått flipp på bussen: Hon hade väckt mig och sagt att jag skulle stämpla av mitt kort vid en viss hållplats, jag hade gått fram men inte gjort något, gått bak igen och somnat om, hon väckte mig igen och frågade om jag inte skulle stämpla av där - Då hade jag suttit helt tyst länge och sen helt plötsligt börjat pötta på fanney och bara "Fanney!fanney! fanney jag vet, vi går av i björlanda och går till göteborg!". Vi hade åkt förbi björlanda och var påväg hem från Göteborg. Så jag har ingen aning om vad min tanke var där, hahaha.

Shit happens nu ska jag pilla navelludd och mysa med min kudde.











Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _