ohoj!

*Buuuurp* sitter och jäser efter att ha ätit mig mätt på bröd(baguette), vilket är väldigt ovanligt då jag annars endast käkar knäckebröd & undviker kolhydrater för att hålla vikten. OCH på SÅ vis kan jag alltså unna mig mer öl på helgerna, smart va? 
Och på tal om helg så är det ju faktiskt Fredag imorgon och sista arbetsdagen för denna veckan. Jag slutar tidigt och tar tåget ner till Varberg där vi ska käka middag för att min pappa fyllde år förra helgen, kvällen ännu oplanerad...
På lördag blir det BIO mys med AnniePannie och senare på kvällen förhoppningsvis utgång med min gamla arbetskollega, vi hoppas på det!

Och påtal om ingenting alls så sitter jag inte enbart här framför datorn (typ inte iallafall)  utan igår ser ni, då städade jag mitt rum och mitt upp i allt städande får jag självklart för mig att göra om, flyttade säng, bord m.m och nu så har jag ett "nytt" fint rum + att alla dammråttor flyttade ut igår, lycklig!

Och förresten så har jag konstaterat att gräset INTE är grönare på andra sidan, sådeså.


Puss & pill












Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _