Last night...

Well hello there! hur det står till? Jo tack bra, själv då?

Nu har jag tillbringat eftermiddagen hos min underbara Susanne, kaffe, massa skitsnack och planeringar inför 5 kampen vi ska ha på midsommarafton. Alltid lika skönt att sitta och snacka av sig allt med en nära vän.
Lovade ju er lite skvaller om helgen, so here you go:
Planen i Fredags var att jag & syrran samt en vän till henne skulle åka till Liseberg och lyssna på Veronica Maggio, efter att ha stått i världens kö ett tag så bestämde vi oss för att skippa maggio och gick till en bar och tog en öl & lite käk, testade ett par barer och kvällen avslutades på Rockbaren...påväg hem blev jag såklart sugen på efterfest så drog till en vän i hemkommunen kl 2 på natten, haha.
Lördagen började med ett samtal från Fanney & hennes vän Sofie från Luleå (som var nere och hälsade på över helgen), de var bakis flummiga och ville att jag skulle möta dem när de kom med tåget från Borås. Visst gjorde jag det, vi gick hem och hämtade bilen och for hem till mig, sedan käk & systembolaget. Efter lite Bigbrother var vi återigen redo för lite kaos, vi gjorde oss snyggast i stan & satte oss på bussen in till Göteborg. Där började en galen kväll; Pizzahut - jag & fanney var nakna?, öldrickande vid ån där vi träffade chill pojkar och även Fanneys nyblivande man, Sofie & jag sjunger om att vi ser allas "underwear" samt "skägg in my pants!" hela kvällen(intern humor som ingen annan förstår), vi drar till rockbaren och är knappt med varandra utan hittar annat skoj folk att hänga med och det slutar med att vi helt random inte tar bussen hem utan stannar i Göteborg alla tre...
Resten is history.








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _