gäääääsp!

Hm, god "kväll"!
Jag kom precis hem från att ha varit på en fika med min mor på byn efter jobbet. Jag är så sjukt trött, känns som om jag skulle kunna decka över tangentbordet, det är ett under att jag fortfarande stavar rätt, eller gör jag det?
Jag ser för jävligt sliten ut, mitt rum är oerhört stökigt & dammtussarna i hörnen är större än någonsin. Men jag orkar verkligen inte idag. 

Citerar från fucking Åmål och skriker "JAG VILL KNARKA!"

Om du just nu sitter och känner att du jätte gärna skulle vilja komma hit och städa åt mig samt ge mig lite mysiga "tycka synd om" kramar så är du välkommen att maila mig på: [email protected]


Dagar som dessa vill jag bara mysa med min älskade vän Timmy <3








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _