Fest i hela huset!

hey!
Här sitter en riktigt seg Pauline & väntar på att Big brother ska börja. Jag har laddat upp med chips och ramlösa och ikväll FÅR inte peter åka ut, då kommer jag hata allt och alla.
Fredagen blev mer än bara EN öl ute. Jag & Fanney hamnade på ett uteställe där det för kvällen var 30+, men det brydde inte vi oss om och rockade stället med vår fuldans. Natten blev sen & vi hamnade på en lite konstig efterfest med bara 4 pers...
Gårdagen spenderades hemma i Fanneys säng och en sväng till pizzerian för bakismat, cravings! Efteråt var det dags att göra oss snygga och dra på grill fest hos en gammal vän som fyllt 21. Kvällen blev verkligen sååå awesome igår och "fest i hela huset" gick på repeat hela natten, stort tack till mina goa vänner!
Big brother kallar, peace!

(skulle laddat upp bilder men blogg.se vill inte vara med idag)






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _