tackar & bugar.

För denna helgen som bestått utav - sjukhet, mys i mängder, melodifestivalen och en kall öl.
Idag har jag vart seg som en sengångare, det enda vettiga jag fått gjort är att mamma har klippt mig och då har ju inte ens jag gjort något. Fan vad jag suger, men den bjuder jag på denna Söndag.
Kommande vecka blir det jobb tis-fre,så kommer under veckan bo hos syster & barnen för att komma lättare till arbetet. Avslutar veckan med en mini semester till Linköping över helgen för att fira min fina morfar, blir även en date med snygg Natalie också <3

Nu ska jag slänga mig i sängen, tyvärr ensam, och kika på Solsidan.

PEACE


Bjuder på en härlig bild på mig, moster Inga-lill & hennes fina vän Robin då vi var uppe i Oxelösund sist.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _