Sometimes im into Sundays.


Ååh vad jag lyxar, men det är jag värd ibland. det är alla värda ibland!
Käkade mumsig tacos med mum innan, gick till datorn och diskuterade med henne om nytt abonemang och vad hon tyckte om att beställa en Iphone - vi kom fram till att det var ett bra val, så Iphone inom några dagar, check! Har nu skurit upp riktigt god frukt och satt på en gammal klassiker "den ofrivillige golfaren" på TV. Im lovin it! (Snor citatet från Mcdonalds, jag vet)



Postat av: emma

Gud så smarrigt med jordgubbar :) Längtar tills de är billigt och finns i mängder! Jag åt nog inte så många förra året så har ett stort sug efter de i år :)))

2011-03-07 @ 14:43:20
URL: http://emmagnussonn.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _