Don't be a drag just be a queen!

Hello there!

Söndag igen och strålande sol, är våren påväg måntro? Isåfall blir jag riktigt glad. Var nämligen i stan igår med mor min och njöt av vår vädret. Vi shoppade lite och käkade god lunch. Jag fick med mig en svart leopard topp, beiga ljus och ett par nya solglasögon hem - glasögonen invigdes såklart med en gång och de blev helt godkända.

I veckan har jag än så länge inget jobb uppbokat - tänkte ta tag i träningen igen & försöka träffa några vänner.

Idag har jag dejt med mig själv i syrrans cam.

Puss, kram & nyp i stjärten.




Postat av: natalie.

världens finaste vän!

2011-03-06 @ 19:06:26



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _