Tack för idag!

God kväll mina fina!
Tänkte vara lite käck och engagera mig lite mer i bloggen, t.ex som att berätta vad jag gjort idag.
Vaknade upp till sms från Susanne. Hon frågade om jag ville hänga med på en snabb visit på systembolaget - som om jag skulle tacka nej? Jag steg upp ur sängen och gjorde mig iordning på momangen. Susanne fyllde nämligen 20 förra veckan så det var hennes första besök. Jag köpte mitt nya favorit vin "Via del Campo" - spanskt och ekologiskt odlat. Unnade mig även en flaska Tequila rose, yummie!
Efteråt mötte jag upp fina Annie och vi käkade taco på Punkten. Sen gick vi och köpte fransar till lördagens utgång... nya bravader på G utav er allas P-A-O!


Turbo bilen susanne fick äran att köra idag - med den underbara rattmuffen vid namn "Sex on wheels".

Söt Annie <3



Postat av: Annie

Love you <3

2011-02-23 @ 16:41:01
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _