F-A-I-L.

Åååh! Jag åkte ner till arbetsförmedlingen, satt där i ca tio minuter men det var ingen som verkade ha lust att prata med lilla mig, så jag vände på klacken och gick vidare. Men, så hade min syster även ändrat sig om lunch. Så där stod jag mitt i centrum och hade inget att göra. Tog första bästa buss för att få lite värme, hoppade av efter ett tag och gick och väntade på en buss hem. Självklart hade jag dåligt batteri på mobilen så jag kunde inte lyssna på musik.

Inte riktigt min dag.


Bjuder på en "leka" snygg bild på mig från idag.



Postat av: Josse

Älska den tröjan och örhänget :D Förlåt för den inställda lunchen! =(

2011-02-21 @ 21:37:59
URL: http://josieme.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _