Dinner at my sisters place.

God kväll!
Idag har det vart sjukt bra väder, att det var kallt spelade ingen roll då solen värmde både ute och inombords.
Jag har jobbat några timmar,awesome. Sen mötte jag upp mumy & syrran med barnen, vi åkte och handlade mat och drog sedan hem till syster och tillagade det. Nu har vi flötat oss i soffan och käkat polkagris glass ^^
Ikväll är det inget bus planerat för min del, min kropp tog stryk utav supandet förra helgen. Helt ärligt, blåmärken lite här och där? samt att jag dragit på mig nån slags halsonts förkylning. Man mår väl som man förtjänar skulle jag tro...
Faaaaast, jag ska erkänna att mina partynerver knappt kan vara still. Men girls, vi laddar till 1000 % inför nästa helgs bravader?!

Nu ska jag snart dra hem härifrån - lägga mig i sängen och pilla navelludd, typ...

PEACE




And we love ego cam pics, dont we? (Blåmärke på axeln...)



Postat av: Annie

Och du är alltid lika jävla underbar och vacker =) <3

2011-02-18 @ 19:26:26
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _