skitsnack & sånt

Hej hej hallå folks!
Fan vad jag är en oerhört ointressant person. Men vem bryr sig? Ni verkar gilla att vara här i vilket fall som helst.

Idag har jag jobbat röven av mig för fy vilken hektisk dag det råkade bli, jag svettades som en gris medan jag stod i disken från ca 11-15. Oh yes, oh yes!
Jag tyckte synd om mig själv när jag slutade jobbet, så ersatte det med en date med Annie & hennes man. Latte & skitsnack (man kan också säga "prata om livet i allmänhet", men vi gillar att säga skitsnack) på hög nivå!
När jag kom hem vräkte jag i mig tacos och hamnade framför datorn.
Nu har jag duschat av mig allt flöt och tänkte slå på TV:n för att sedan somna.

"Oh it would've been, could've been worse than you would ever know."

Ciao








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _