oh yes my dear.



Shitty days, shitty weather. What to do?!
Jag har tagit tag i mitt liv idag gott folk. Jag har besökt arbetsförmedlingen och talat om för dem att jag vill ha ett jobb. De bad mig komma tillbaka imorgon på någon slags basinformation, huh? inte gitarr bas va.... Hoppas verkligen det leder till ett jobb.
Efter jag tagit tag i mitt liv åkte jag och besökte min goda vän Isabelle, vi drack cider och lekte modeller samt låtsades att vi var AS bra videobloggare. Sen åt vi sushi och jag åkte hem!

Kyss mig <3



Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

tja, det är bra med mig :) har du för dig då?



aww, tack så mycket :))

2010-08-11 @ 23:26:40
URL: http://faakies.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _