My weekend

Tjena på Er allihopa!
Nu är jag tillbaka (nykter) efter en mycket trevlig helg uppe i Nyköping/oxelösund. God mat, MYCKET skratt och mysiga vinkvällar med min moster.
Jag och min mor tog tåget upp och även hem, mycket bekvämt må jag säga. Jag har inga klagomål på SJ denna gång.
I helgen har vi umgåts med min moster och hennes familj, vi har shoppat och njutit av varandras umgänge, så nyttigt. Oerhört skönt att komma iväg sådär några dagar ibland, man behöver det. Rensa tankarna och försvinna från ens egna trakter.
Jag har fått köpt mig en ny T-shirt, college jacka, svarta jeansleggings och fått den vackra blusen utav min moster.


Jag ska även börja träna igen nu efter sommaren, så imorgon kör jag igång. Smalhet, HERE I COME!
Mina små fettvalkar må vara söta, men de ska bort. Haha, jag ska få med mig min vän Susanne på vägen, så vi kan kämpa ihop. Kanske blir det en liten resa om det här i bloggen i höst?

Nu vill jag duscha och njuta utav min egna säng, och kolla på "Vampire sucks".
TJINGELING!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _