helg + resa = awesome!

God kväll snyggingar!
Har precis kommit hem från ett kvällsbesök hos Susanne, hon bjöd på kaffe & middag. Söt liten vän som tar hand om mig när jag behöver det ;) Haha, nä men vi snackade om allt och alla och kollade på bröllopsduellen och längtade efter giftermål (där fick ju jag glömma det med en gång, min jävla looser som är ensam).
Iallafall så jobbar jag min sista dag imorgon och sen är det helg för min del och jag och min mor reser bort. Vi ska åka upp till Oxelöund och besöka min moster, shopping och myspys we LIKE!

Nä nu mår jag illa av trötthet.
godnatt mys på Er!




Postat av: claariz

sött hund:P finn blogg:D

2010-08-26 @ 20:31:14
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _