lovelovelove

Wohooo, detta är en så jävla bra dag alltså. Tack Johanna för det <3 + Annie och Emil, ni är bara så bra!
Tänk att ha så fina människor i sin närvaro? blir så lycklig och helt enkelt jävligt glad för att ha er, ni låter mig vara precis för den jag är. Ni vet att jag är hur flummig som helst ibland, att jag rapar,fiser, är korkad osv, osv... kyss på er!
Idag tog jag en sväng förbi Johanna som sagt, vi åkte förbi skolan och sen drog vi iväg i den brummande volvon i en jädra fart mog Annie. Vid björketorp började vi på något vis "tävla" med en liten lastbil, han körde om oss och vi gav oss inte förens vi kört om honom igen, så vi höll på ända utanför Horred då vi fick chans att komma runt honom, hahaha det var skoj! Väl hemma hos Annie fick vi kaffe och fika, mycket prat och skratt, sånt som vi gillar :)
Nu har jag varit duktig och diskat här hemma och diskat alla bestick lådor och så, fick ett litet städ ryck...

bilder från idag, au naturell:P



Postat av: ´ sandra

- haha, tacktack :)

har du gjort din blogg själv?:)

2010-04-28 @ 21:11:11
URL: http://saziegirl.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej tack babe:)

2010-04-28 @ 22:36:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Annie

Hihi, vi gillar dig med MAAASSOOOOR :D <3

2010-05-05 @ 20:58:49
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _