we are the one who made you. . .

sitter och lyssnar på en riktig asskicker låt med Eminem, och är less för att solen försvann, jag som hade tänkt gå ut och få lite färg!Åker istället ner till Kinna vid två och fusksolar med Issa och får lite försenade födelsedagspresenter I guess ;)

Igår var jag bara hemma och slappade, fick hem H&M:s höstkatalog och började kika i den direkt! Hittade inga direkt snygga plagg, men några skor och underkläder. Hittade mer i inredningstidiningen (om inte alla visste det så har H&M börjat med en inredningsavdelning), LEOPARD påslakansett, LEOPARD badhandduk och en svart rosettkudde, så himla gulligt! Så det får jag hem på posten snart ^^,

Dessa underbara skor hittade mamma på denna hemsidan : http://www.bagsandfashion.com/
Tyvärr var de redan slutsålda men hoppas på att de kommer in igen, jag menar ÄLSKA!


Ni får ha en super bra dag så uppdaterar jag Er snaaaart ;)
Kyss <3



Postat av: fanney

aj orka string klack, lär göra ont, annars va dom skitsnygga!

2009-07-24 @ 21:12:26
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: sharajo

o my gud ja du pau din mamam kan nog din stil bättre än vad min mamma kan min :P hehe

de var riktigt snygga faktist :) ja hoppas att du får dem när de har kommit in nya :)!!

jo mend e bara bra med mig :) vad ett tagsen :) men du får ha de bäst!!!

2009-07-25 @ 14:20:30
URL: http://sharajo.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _