Tjohej!

God morgon eller nåt, klockan är dock tjugo i tolv nu :P Måste säga att jag känner mig på oerhört bra humör idag pigg & lycklig på något vis även fast det är kallt,regnigt och blåsigt utanför mitt fönster. Jag hoppas på SOOOL till eftermiddagen :)
Om ett par timmar eller så åker jag ner i till Kinna för att sedan förflytta mig till Fritsla där söta Susanne bor. Vi kommer antagligen ha en myskväll med massa prat och skvaller, sånt som vi älskar!
Jag hade hoppats på shorts,linne, min mya leopard sjal & ett par coola solglasögon till det, men icke. Får väl mixa ihop nåt liknande med Jeans istället. funkar det också (Y)



En gammal härlig bild på mig och susanne på Liseberg för några år sedan!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, hoppas ni har en super härlig Lördagskväll så uppdaterar jag Er snart!
Bjuder på en as härlig låt av Timo Räisänen nu när jag är på topp! Pusss <3



Som ett stort Robyn fan hittade en helt sjukt bra video med henne på en gala i Oslo, ni måste se hela!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _